četvrtak, 13. srpnja 2017.

Moja jutarnja/prijepodnevna rutina

Počelo je ljeto, doba kad uglavnom ujutro ljenčarimo, ali ja sam osoba koja i tada ima nekakvu rutinu koje se drži. Upravo iz tog razloga, danas sam vam odlučila prikazati što radim ujutro tj. prijepodne ovih dana.

Uvijek se budim rano, pa čak ni sad to nije iznimka. Prvo što napravim nakon buđenja je da se umijem hladnom vodom, stavim naočale i još u pidžami izvedem pse da obave sve što trebaju. Susjedi su već navikli na mene u kućnoj haljini i šlapama 😅

Nakon što se vratim u kuću kuham si veeeeliku šalicu turske kave (ovisnik sam) i spremam doručak. Danas je to bila zobena kaša s jabukom i cimetom. Ove kaše obožavam jer su zdrave, fine i brzo se spremaju. 


Sve to si odnosim u dnevni boravak gdje pogledam vijesti, a zatim upalim Animal planet i gledam kako veterinari spašavaju životinje. Nemam naviku baš gledati tv (iako sam veliki ljubitelj serija i filmova koje najčešće gledam na laptopu), ali uz jutarnju kavu obožavam gledati pse i mace.


Kad sam napokon završila s ispijanjem kave odlazim pod tuš nakon kojeg koristim Avon ulje za tijelo (najbolja zamjena kad vam se neda nanositi losion jer se brzo upija) te obavljam pranje zubi i  njegu lica. Što se tiče proizvoda za lice koristim Balea pjenu za čišćenje namijenjenu suhoj i osjetljivoj koži te trenutno isprobavam Avonovu hidratantnu kremu za lice koju mi je majka nedavno kupila. Za kraj na usnice nanosim melem. Ne šminkam se jer nemam potrebu, ljeto je i lice treba odmarati, pogotovo ako nemate nekih posebnih planova već se dan svodi na ljenčarenje u kući i eventualno druženje s prijateljima.


Izlazim iz kupaonice i oblačim se u nešto udobno te stavljam leće.

Kad sam napokon obavila sve legnem i uzmem knjigu, trenutno čitam Djevojku iz noćnih mora koja je nastavak knjige Anna u haljini od krvi. Najčešće dok tako čitam ili visim na laptopu ogladnim pa sam si danas narezala povrća, zalila bučinim uljem i aceto balsamicom.

Kako vi provodite jutro i imate li nekakvu posebnu rutinu?
Ljubim vas,
vaša redhead.